כאשר בוחרים עורך דין לגירושין, חשוב לוודא שאתה בוחר מישהו בקיא בדיני משפחה. מומחה במשמורת או מחלקת נכסים עשוי להידרש. עורך הדין שלך צריך גם להכיר את הליך הגירושין המקומי ולהבין את כללי בית המשפט ואת הנהלים. הצעד הראשון הוא לבחור שלושה עורכי דין מהשורה הראשונה. הבא, לצמצם את החיפוש לאחד או שניים. עליך גם לשקול את התקציב שלך ואת ההעדפות האישיות שלך. בנוסף לכך, קרוב לוודאי שעורך ־ דין לגירושין המטפל בקביעות בחברת לשכת עורכי ־ הדין המקומית חווה ניסיון רב באזור.

לפחות שני עורכי דין צריכים להיות נוכחים. הדבר יאפשר לך לשוחח עימם על מטרותיך וצרכיך. יתר על כן, תוכל להשוות את הגישה של עורכי הדין לתיקים שלהם. אתה יכול לבחור עורך דין שיש לו גישה שונה למקרה שלך. בעוד כמה עורכי דין לגירושין להציע ייעוץ חינם, עדיף לבחור עורך דין שגובה תשלום קבוע עבור פגישה. ריאיון עם המועמדים המובילים יעזור לך לקבוע אם תלחץ עליהם היטב או לא. אחרי הכל, יחסים טובים עם עורך הדין שלך יביאו לתוצאה טובה יותר עבור המשפחה שלך.

כיצד לבחור עורך דין לגירושין

ראשית, עליך להחליט כמה זמן אתה מוכן להשקיע בתהליך הגירושין. אם אתה יכול להרשות לעצמך, לשכור עורך דין שיש לו ניסיון בתחום ויודע איך לטפל במקרים קשים. שאל עורך הדין הפוטנציאלי שלך על נושאים אלה כדי לראות איך הוא מגיב. עורך דין גירושין מעוגל היטב יוכל לענות על כל השאלות שלך ולעדכן אותך במהלך התהליך. אם אתה מרגיש שאתה צריך להתייעץ יותר מעורך דין אחד, אתה צריך לשכור עורך דין מנוסה יותר.

חשוב לבחור עורך דין לגירושין עם ביטחון ורגישות. עורך ־ דין רחום יעזור לך להבין את התנהגותו של הצד השני, ויעזור לך לקבל החלטות. זה יקל על התהליך כולו. אם ברצונך למצוא את עורך הדין לגירושין הטוב ביותר במקרה שלך, עליך לרשום את התכונות והתכונות שאתה מחפש בעורך דין לגירושין.

זה עלול להיות מפתה למצוא עורך דין מכובד לגירושין ועורך דין מכובד. עם זאת, חשוב לבחור מישהו שיהיה פתוח איתך. עדיף לא להיות לא בטוח מאשר לשכור עורך דין אמין. אולי אתה לא צריך עורך דין גירושין מי ידוע לשקר אם אתה לא יכול להרשות לעצמו את זה. עורך דין ידידותי יותר הוא בחירה טובה יותר. חשוב שתמצא עורך דין לגירושין שיעבוד עם התנאים שלך.

אתה צריך למצוא עורך דין גירושין שמכיר את הקהילה שלך ושנוח לו איתך. אתה צריך להרגיש בנוח עם עורך הדין שלך. עם זאת, עורך הדין שלך צריך גם לכבד אותך ואת הרגשות שלך. חשוב לבחור עורך דין מי אתה מרגיש יהיה עורך הדין שלך ולכבד אותך לאורך כל התהליך. דירוגים אלה ניתנים לצפייה על ידי ייעוץ ללקוחות אחרים או שימוש באתרי הדירוג. ודא שאתה פתוח עם עורך הדין שלך.

עורך דין

לפני שאתה שוכר עורך דין לגירושין, חשוב להגדיר ציפיות ולהבין את הצרכים שלך. עורכי דין הם לא מטפלים ולא מסוגלים להבין את הצרכים הרגשיים של הלקוחות שלהם. עורך דין טוב לגירושין יוכל לענות על הצרכים המשפטיים שלך ויוכל להדריך אותך בתהליך הקשה. אתה צריך לבחור עורך דין שאתה יכול לסמוך עליו. אם אתה לא בטוח אם אתה יכול לסמוך על עורך דין, למצוא מישהו עם רקורד חיובי.

עורך הדין שלך צריך להיות מסוגל להסביר לך את ההליך המשפטי ולענות על כל השאלות שלך. עורך דין שאתה יכול לסמוך עליו הוא עזרה גדולה. עורך הדין שלך יוכל לבטוח בך. אם בן הזוג אינו משתף פעולה, עורך הדין לא יוכל לעזור לך. חשוב שעורך הדין שלך יכיר את מערכת בתי המשפט המקומית. יש יתרונות רבים להעסקת עורך דין לגירושין, לכן חשוב לבחור את הנכון.

אביבית מוסקוביץ, עורכת דין משפחה